Over EHBO Zuidwolde

EHBO-vereniging Zuidwolde

EHBO-vereniging Zuidwolde verzorgt:

• Cursussen voor het behalen van het diploma Eerste Hulp bij Ongelukken,
  • Herhalingslessen om uw diploma geldig te houden,
  • Cursussen Eerste Hulp aan Kinderen (bij voldoende belangstelling) voor mensen die geen regulier diploma EHBO hebben, wandelletsel, reanimatie en bediener AED.

Daarnaast zijn wij inzetbaar bij evenementen. Daarvoor kunt u een aanvraag indienen met het daarvoor bedoelde formulier.

Maar ook voor andere zaken kunt u bij ons terecht, zoals het houden van een lezing of presentatie over de E.H.B.O. Vraag naar de mogelijkheden.

Jubilarissen 2023

16 oktober 2023 zijn tijdens de jaarvergadering 3 jubilaris-leden in het zonnetje gezet door voorzitter Gea wildeboer, het zijn :
Egbert Kuiper, 45 jaar lid en kreeg naast een speldje ook een Tilanus speldje. Freek Altena, 40 jaar lid en kreeg een speldje. Peter Dam, 35 jaar lid en kreeg ook een speldje. Zie de foto’s

Vereniging

Onze vereniging bestaat uit ongeveer 80 leden.
De jaarlijkse contributie bedraagt € 55,-

De contributie is voor leden die op de lesavonden en zaterdag de herhalingslessen voor het reguliere E.H.B.O.-diploma volgen.

De vereniging draait volledig op vrijwilligers. Hierdoor kan het zijn dat u niet direct antwoord of een reactie krijgt op een e-mail of telefoontje. Ingeval van email krijgt u binnen twee weken een reactie. Ingeval van telefoon, probeer het op een ander tijdstip nog een keer.

Wij vragen hiervoor uw begrip.

BESTUUR

Voorzitter: Gea Wildeboer