EHBO vaardigheidsproef / wedstrijdploeg

Wij doen als EHBO-vereniging mee met vaardigheidsproef / wedstrijden in ons district Drenthe. Hiervoor hebben we een wedstrijdploeg die in de wintermaanden onder de bezielende leiding van onze lotus Ronald Blokzijl oefent. Nu kan de ploeg wel nieuwe leden gebruiken. Bij een vaardigheidsproef doen drie ploegleden mee en je hebt één reserve.

Ben jij diegene die deel wil uitmaken van de vaardigheids/wedstrijdploeg en (als reserve) mee wil doen met de vaardigheidsproef?

Je steekt er heel veel van op en leert veel van elkaar. Buiten dat hoor ik elke keer dat het heel gezellig is en je hoeft echt geen super ervaren E.H.B.O.-er te zijn. We doen mee om iets te leren en je vaardigheden verder uit te breiden. Meedoen is belangrijker dan winnen!

Er wordt geoefend in ‘t Markehuus in Veeningen. De oefentijden en -dagen zijn in overleg.

Schroom niet en kom meedoen!

Informatie en aanmelden bij secretariaat@ehbo-zuidwolde.nl